"Az Év Honlapja 2012" verseny

Az "Év Honlapja 2012" verseny„Az Év Honlapja” verseny a hazai online tér legrangosabb versenye, mely a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által minden évben megrendezésre kerül. A pályázók száma évről évre nő, a pályázatot az online szakmai közönség és az internethasználó nagyközönség folyamatosan figyelemmel kíséri. 

A pályázat célja

Az internet rohamos fejlődése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Már nem elég a tetszetős honlap, nem elég, ha a vállalat csupán kommunikációs eszközként éli meg az internet mindinkább fokozódó nyomását. Merőben új gondolkodásmóddal integrálnia kell üzletvitelébe az internet adta lehetőségeket.

Pályázatunk célja elsősorban a figyelemfelkeltés, a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására. A korszerű marketingtechnikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívánunk állítani a cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására.

Célunk még a hazai online-kultúra erősítése, illetve a hiánypótló, értékteremtő, kiemelkedő minőségű honlapok díjazása. Utat kívánunk mutatni minden vállalkozás számára, akik komolyan veszik az új gazdaság működését, illetve annak kihívásait.

Az "Év Honlapja 2012" verseny

A pályázat tárgya, személye

A pályázó által vagy a pályázó megbízásából fejlesztett magyar nyelvű, a pályázat időtartama alatt működő honlap.

A pályázatot benyújthatja vállalkozás vagy magánszemély, aki a honlapot fejlesztette vagy a honlap tulajdonosa. Egy személy vagy szervezet, egy honlappal, több kategóriában is jelölheti magát egy pályázaton belül, ekkor csak egyszer kell neveznie a versenyen.

A Magyar Marketing Szövetség ezen pályázat meghirdetésével - az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerű fejlődést is figyelembe véve - a marketing egy speciális területére az elektronikus marketingkommunikációra koncentrál.

Egy cég elektronikus marketingkommunikációjának sikerét nagymértékben meghatározza a vállalkozás honlapja. Ezért biztosak vagyunk abban, hogy az "Az Év Honlapja" díj erősíti a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztja marketing aktivitásukat.

A pályázat beküldésének határideje: 2012. október 28.

Közönségszavazás - idén a Facebookon

Az idei közönségszavazás „Az Év Honlapja” hivatalos Facebook-oldalán zajlik.

Az itt legtöbb szavazatot összegyűjtő pályázó Év Honlapja közönségdíjban részesül.

A  részletes pályázati kiírás itt olvasható.

Forrás: www.azevhonlapja.hu